امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

29- خوشگله :)

1393/6/18 11:07
نویسنده : مامانی
641 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز ساعت 18:20

از خواب بیدار شد و زورکی و با اصرار بردمش جیش....

آخه هی میگفت ندارم ولی من میدونستم که تازه از خوب بیدار شده و داره....

بردمش و بعد که جیشش رو کرد بوسیدمش و گفتم: آفرین پسرم...

اونم لپمو کشید و گفت: خوشگله....

 

خیلی نگرانم.... و خسته...

آخه جیشش رو بهم نمیگه...  هی سعی میکنه جلو خودش رو بگیره...  هرچی باهاش صحبت میکنیم من و باباش، افاقه نمیکنه...

خیلی نگرانم....

 

دیروز رفتیم زیارت....  اونجا کلی بهش خوش گذشت...  

اینجا میخواست جای پول کلاهش رو بندازه تو....

همه اش تو خیابون و تو حرم میخواست دستش رو از دستم جدا کنه ولی من نمیذاشتم....

همه اش میگفت: آی دستم.....   انگشتم....

تا تونست بدو بدو کرد و یه جاهایی مجبور شدم دنبالش بدوئم....

زیارتت قبول عزیزم....

نمیدونم چقد طول میکشه تا خودش جیشش رو به من بگه.....

امیدوارم زیاد طول نکشه   نه تشویق مؤثر بوده   نه تهدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

یاسمن (سه شنبه ها)
18 شهریور 93 23:08
زیارت کوچولو قبول باشه نگران نباش فدات شم زودی یاد میگیره
مامانی
پاسخ
فدای تو
چغکچه
25 شهریور 93 18:09
سلام اصلا بهش فشار نیارید ها کم کم یاد میگیره پسر من که اولاش جیشش کامل میریخت یکی دو هفته طول کشید ولی قشنگ یاد گرفت. این طفلی هم که یه کوچولو میریزه عیب نداره اصلا رو این مسئله اذیتش نکنید که اثر بد روش داره جوش نزن یاد میگیره
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم جدا؟ وای ممنونم از راهنماییتون... خداروشکر الان بهتره ولی بازم نمیگه بهم باید هی خودم حواسم باشه و ببرمش بازم ممنون
چغکچه
25 شهریور 93 18:10
راستی ادرس اون وبلاگتو برام بفرست فراموش کردم
مامان نازنین زهرا
10 مهر 93 22:16
سلام من هم دوست واما یه آدرس خوب بهتون میدم تا یه کمکی بشه بهتون البته ارتباط مستقیم با این موضوع نداره ولی فکر میکنم بتونه کمکتون کنهhttp://koodakbazendegi.blogfa.com/post-76.aspx
مامانی
پاسخ
سلام. ممنونم از اومدن و خوشوقت از آشناییتون آدرسه باز نشد ولی بهرحال ممنون
مامان زکریا
5 آذر 93 6:46
سلام چه زیارتگاه باصفایی چقدرخوبه که آدم توی شهری که ساکنه یه زیارتگاه باشه زیارتتون قبول باشه ان شالله مخصوصا زیارت امیرعلی جان
مامانی
پاسخ
سلام ممنون... واقعا همین طوره... ممنون خاله جان