امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

12- یه شیطنت خنده دار...

1392/8/6 20:27
نویسنده : مامانی
276 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی داشتم پست پایینی رو مینوشتم صدایِ امیرعلی رو شنیدم که پیدا بود باز خودش رو تو دردسر انداخته و کمک میخواد وقتی برگشتم طرفش با این صحنه مواجه شدم:خنده

بهله...  ایشون لایِ دو تا پشتی گیر کردن....قهقهه  من که خندیدم خودشم خنده اش گرفته بود...

بعدشم که گفتم رفت تو حیاط و بازی میکرد...  رفت سراغ اسکاج بابایی که باهاش موتورش رو میشوره و نتیجه اش:هورا

الانم داره با باباییش فوتبال بازی میکنه و وقتی میخواد توپش رو شوت کنه گاهی میگه: دیــــــــــــــش...

فک کنم میخواد ادایِ فیلم فوتبالیستا رو دربیاره....خنده  کلی عاشقِ فوتبالِ....متفکر  نکنه میخواد فوتبالیست بشه؟  من که دوس ندارمکلافه   

تا یادم نرفته بگم که یاد گرفته بگه : نون...  و چند شب پیش (4 آبان حدودایِ 21) که داشتم باهاش بازی میکردم و بازم شیطنتش گل کرد و با دست کوبوند تو عینکم و خندید که از نظرش کار بامزه ای بود و انتظار داشت منم بخندم...  منم گفتم: چرا هر کاری که به این کله ات خطور میکنه باید انجام بدی؟ و اونم خندید و گفت: کلّه...  خونۀ آبجیم که بودیم یاد گرفت بگه : در...  که به زبون خودمون یَنی بیرون...

 

 

پسندها (1)

نظرات (21)

مامان محمدمهدی
7 آبان 92 11:17
سلام خدا حفظش کنه.معلومه شیطونه ها
bahar
7 آبان 92 13:35
اونجا چیکار می کنی خدا حفظش کنه
فاطمه
7 آبان 92 15:45
وااااااااااای چقده بزرگ شدی امیر علی جون× خو اینقدر شیطنت نکن بچه
مــ ـــن و خــ ـــــدا
7 آبان 92 17:04
ای جوووووووووووووووووونم بخورمش الهی.... چه میخنده
sahar
8 آبان 92 8:17
چقدر پسرت جیگره الهی خاله قوبونش بره


____________________________________________
ممنون خاله سحر...
لیلا
8 آبان 92 18:51
خاله قربونت بشه الهی!!!!!چه میشه کرد دومادم شیطونه دیگه!!!
راحت باش گلم.هر چی می تونی شاد باش و بخند!خنده هات قشنگ و زیباست!


بله مادرزن... مادرزنی که قربونِ دومادش بره حتما یه چیزیش میشه... )
بانو
8 آبان 92 18:53
ای خدا سرعت اینترنتم پایینه ایا؟چرا عکسا واسم باز نمیشه...
مژی
9 آبان 92 0:43
ای جااااااانم .. واقعا گیر افتاده بود و نمی توست از بین دو تا پشتی بیاد بیرون ؟

یه چیز جالب ... ما هم به "بیرون "میگیم "در" .. مثلا می گیم : مامان در رفته !!!!!! ینی مامان رفته بیرووووووون یا مثلا بیا در بریم ! ینی بیا بریم بیرون !!!!! خیلی خنده داره خداییش نه ؟

وای که چقدر دوستای تهرانیم می خندن به این نوع حرف زدن من


آره خاله... هرچی زور میزد نمیتونست بیاد بیرون....
خداییش خنده داره
ما اینجور اصطلاحات رو نداریم که معنی در رفتن بده...
مامان الناز
9 آبان 92 10:40
امان از دست شما وروجك ها كه كارهايي ميكنين كه تعجب برانگيزه چه خوش خنده است خوشگل خاله
مامان دوفرشته
10 آبان 92 15:28
ای شیطون کجارفته بودی
صدرا
10 آبان 92 19:22
ایشالله خدا حفظش کنه.


ممنون...
مامان امیرمحمد
11 آبان 92 21:24
ماشاا... چه پسر ناز و دوست داشتنی هستی امیرعلی جان، شما از امیرمحمد9ساعت بزرگتری، با من دوست میشی؟



ممنونم خاله... وای.... جدی؟ چه خوب...
داداش دار شدم.... ))
مــ ـــن و خــ ـــــدا
13 آبان 92 18:16
خاله بیا که یه همبازی برات آوردیم


چی؟ همبازی؟
مامان امیرمحمد
26 آبان 92 11:32
کجایی داداشی،کم پیدا
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
1 آذر 92 14:42
چه جالب. زیبا یارم،تقدیم به تو
fafa
8 آذر 92 23:49
وای فضولو نیگااااااااااااااااااا
fafa
12 آذر 92 18:28
خدا صبرشو به ما دوتا بده با این پسرای فضول پسر من که نیومده کولاک کرده با فضولیاش
علامه کوچولو
15 آذر 92 20:27
سلام خوبین؟کجا بودین؟نگران شده بودم !! بفرمایین خصوصی
مامانی
پاسخ
سلام ممنونم ببخشید چشم
مامان الناز
21 آذر 92 10:12
ماماني پس چرا وب گل پسرمون را اپ نكردي؟ منتظر شيطنت هاي جديدش هستيم
سونیا
8 دی 92 19:42
قربونت برم شیک و خاص
fafa
2 بهمن 92 21:30
عزیززززززززم هیچ کدوم از عکسا باز نمیشهههههههه