امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

18- نی نی دوم

1393/1/25 17:35
نویسنده : مامانی
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

خونوادۀ ما داره 4 نفره میشه....  یعنی من بازم دارم مامان میشم...

و قراره امیرعلی من داداش دار یا آبجی دار بشه...زبانکده محصل

هرچند هیچ برنامه ای برای اومدن نی نی نداشتیم و انتظار نداشتیم اینقد زود به جمع ما بیاد اما اومده و الان تو هفتۀ دهمه... 

هنوز خیلی کوچولوئه...  طبق گفتۀ دکتر ميرمجيد مصلايي نايب رئيس انجمن دکتراي علوم آزمايشگاهي تشخيص پزشکي ايران میشه با آزمایش خون جنسیتش رو تشخیص داد ولی فک نکنم تو استان ما بشه هنوز....connie_wimperingbaby.gif

و ما باید صبر کنیم تا یکی دو ماه دیگه...

وقتی از امیرعلی میپرسیم: داداشی میخوای یا آباجی؟

برخلاف بقیۀ بچه ها که همیشه کلمۀ دوم رو میگن، امیرعلی میگه: داداشی نــــــــه!!!شکلک های شباهنگShabahang

الانم که پرسیدم با خنده گفت: آبادی...  

ای بابا...  الانم موقع پایین اومدن از رو صندلی افتاد و زانوی چپش رو گرفته و مثلا داره گریه میکنه: اووووووووووووووییییییییییییی!!!!

امیدوارم حرفش درست باشه و ما جنسمون جور شه...

نمیدونم چطور امیرعلی رو برای اومدن نی نی دوم آماده کنم....

امیدوارم بتونه با این موضوع کنار بیاد

راستش باور اینکه باید از امیرعلی دور شم و محبتم رو بین هر دو تقسیم کنم خیلی برام سخته و باورنکردنیه....

این روزا بدجوری احساس سنگینی میکنم و زیاد سرحال نیستم...

شبا هم سر دلم سنگین میشه و حالت تهوع دارم... البته خوشبختانه تا حالا فقط احساسش رو داشتم نه خودش رو

و همۀ اینا به خاطر وجود یه جنین 5/2 سانتی و 8 گرمیه!!!

برخلاف بارداری اولم که چیز خاصی دوس نداشتم بجز عسل اونم تو ماه اول که هنوز از بارداریم خبر نداشتم، الان هر لحظه یه هوس جدید دارم و هی احساس گرسنگی میکنم...

قبل از بارداری تونستم وزنم رو از 46 به 52 برسونم.... ماه قبلم 53/300 بودم...

الانم 54/400 شدم....  امیرعلی هم الان رفت رو وزنه...

الهی مامان قربونش برم 12/500 شده....   200 گرم اضافه کرده...  ماشالا پسرم....

دعا کنیم نی نی دوم سالم و دختر باشه...

دیروز رفتم دکتر و خانم دکتر بعد از سونوی واژینال گفتن که یه جنین سالم و سرحال دارم...

خداروشکر...

سنم رو پرسید و گفت: خوبه که، بیار دومی رو هم!!!

ولی اون که از وضع اقتصادی ما و بیکاری بابا و ته کشیدن پس اندازمون و عقب افتادن کرایه و قسط و قرضا که خبر نداره....connie_wimperingbaby.gif

نی نی مامان....  فرشته کوچولویی که هنوز به این دنیای کثیف پا نذاشتی...  هروقت فرشته ها رو دیدی بگو برامون دعا کنن...شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

پیشاپیش روز زن و روز مادر رو به همه تون تبریک میگم....

سعی میکنم زودتر بیام و بنویسم...

پسندها (1)

نظرات (2)

fafa
31 فروردین 93 20:56
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مبارکههههههههههه داری بازم مامان میشییییییی خیلی خوشحال شدم ایشالا قدمش پر خیر و برکت بشه و تمام مشکلاتتون تموم بشه ایشالا خدا هر چی صلاحه بهتون بده فقط سالم و سلامت الهی بارداری راحتی داشته باشی
مامانی
پاسخ
ممنونم گلم خدا از دهنت بشنوه عزیزم
مامان دوفرشته
2 اردیبهشت 93 14:43
مبارک باشه ایشالله به سلامتی خداخودش بااومدن کوچولورزق وروزی هم میرسونه نگران نباش
مامانی
پاسخ
مممنونم عزیزم امیدم به خداست