امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

19- برای نی نی کوچولوم

1393/1/25 17:41
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

عضو جدید خونوادۀ سین سلام...شکلک های شباهنگShabahang

 

الهی مامانی قربون قد 5/2 سانتیت برم...  فدای وزنِ 8 گرمیت بشم من....

تو دیگه الان رویان نیستی...  از این هفته باید "جنین" صدات کنیم...

قسمت های مهم بدنت تکمیل شده....

طبق گفتۀ دکتر ميرمجيد مصلايي نايب رئيس انجمن دکتراي علوم آزمايشگاهي تشخيص پزشکي ايران تو این هفته با آزمایش خون میشه تشخیص داد شما داداش امیرعلی هستی یا آبجی کوچولوش...

اما فک نکنم هنوز تو استان ما بشه این کار رو کرد.....

اگه هم بشه ممکنِ هزینه اش با جیب بابایی سازگار نباشه....connie_wimperingbaby.gif

عزیز دلم که هنوز نمیدونم باید چی صدات کنم....  تو الان قراره چهارمین عضو خونوادۀ سین بشی...

بابایی    مامانی    امیرعلی (داداشِ 2 سال و 2 ماه ات)  و شما

دیروز دکتر گفت که شما سالم و سرحال در حال وول خوردنی...

چون شما یه داداش داری مامانی دوس دارم شما دختر باشی....شکلک های شباهنگShabahang

هرچند بیشتر به فکر سلامت تو هستم...  آخه خودت که بودی، آرایشگاه و دکلره و رنگ و مسافرت تو جادۀ خیلی بد و بالا پایین شدن، تمیزکاری خونه و....

ولی تو این چندهفته سعی میکنم بیشتر مواظبت باشم چون شنیدم زبونم لال احتمال سقط تو این ماهها بیشتره...

کوچولوی مامان  از امروز تو میتونی صدای منو بشنوی...  پس سعی میکنم آروم باشم....

شما الان این شکلی هستی:

سونو گرافی سه بعدی در هفته دهم

تو عکس پایین بهتر مشخصه:

تغییرات مادر و جنین در هفته دهم

شما الان دیگه شکل نی نی هستی ولی خیلی خیلی کوچولو...

نمیخوام الکی بگم که من و بابایی بدجور منتظر شما بودیم چون اصلا انتظار نداشتیم ما رو غافلگیر اینجوری کنی...

ولی خدا شما رو الان برای ما فرستاد....  خداروشکر میکنیم....شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

نی نی کوچولوی مامان

از خدا بخواه که بابایی بره سرکار که بتونم همۀ چیزهایی که لازم داری رو بگیرم و شرمندۀ تو و داداشی نشیم...

اینم بگم که شما خیلی بیشتر از داداشی اذیت میکنی...

هم فرت و فرت هوس خوردنی داری و هم اینکه شبا موقع خواب حالت تهوع و درد بدن نمیذاره خوب بخوابم...  کمی هم باعث شدی عصبی بشم و زود سر داداشی داد بزنم...

دنیا اومدی تلافی میکنه ها....  از من گفتن بود...

خیلی فکروخیال دارم....

ولی یکی از مهمترینش اینه که من شما رو اندازۀ داداشی دوس دارم؟

نکنه اونو بیشتر دوس داشته باشم....  یا شما رو بیشتر....

نه    نمیخوام....  من باید هر دوتون رو یه اندازه دوس داشته باشم...

از حضرت فاطمۀ زهرا(س) میخوام که چند روز دیگه تو میلادشون بهم عیدی بدن...

کار بابایی...  سلامتی داداشی و شما...  و اینکه شما دختر باشی....  کنیز حضرت زهرا(س) بشی....

دوست دارم عزیزم....

مواظبت هستم عینِ داداشی....  شمام مواظب خودت باش و هرموقع فرشته ها رو دیدی ازشون بخواه برا من و بابایی و داداشی دعا کنن....

میبوسمت...

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان امیرمحمد
26 فروردین 93 13:23
سلام عزیزم،مبارک باشه،خیلی خوشحال شدم انشاا... دختر یا پسر سالم باشه و به سلامت به دنیا بیاد،مواظب خودتون باشید،امیرعلی گلم را ببوس
مامانی
پاسخ
سلام فدات ممنونم قربونت عزیزم.... امیرمحمد رو ببوس
مامان امیرمحمد
26 فروردین 93 13:24
سلام عزیزم فکر کردم رمز گذاشتم،شرمنده
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون...
مامان امیرمحمد
26 فروردین 93 13:25
لطفا تایید نکنید،حواسم نبود تیک خصوصی بزنم
مامانی
پاسخ
حواسم هست...... حذفش کردم رمزو...
امیرحسین
31 فروردین 93 0:57
وای خدا چه بچه های نازی... ایشالاه خدابراتون نگهشون داره مامانشون به منم سربزن خوشحال میشم...
مامانی
پاسخ
ممنونم ولی اینا همه امیرعلی هستن اون یکی هنوز دنیا نیومده... سر میزنم حتما
مامان امیرمحمد
31 فروردین 93 13:09
مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو، صبوري! مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ،دلواپسي! مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري ! مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد! مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود! مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن.... مهربانم روزت مبارک