امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

21- عجب دوره و زمونه ای شده والا

1393/2/3 10:43
نویسنده : مامانی
381 بازدید
اشتراک گذاری

من و پسری تو آشپزخونه ایم. من خوردکن رو روشن کردم و خودم پای لب تابم. امیرعلی اوایل از خوردکن میترسید و الان که خودم ترسش رو ریختم میاد جلو بهش زل میزنه و تو کارش دقیق میشه.

 

تو عمق کار خوردکن غرق شده بود که من یهویی زدم زیر آواز.  الکی صدامو خیلی بالا بردم که عکس العمل امیرعلی رو ببینم.

یهو داد زد: اِِِِِِِِِِِِِِِِِه....

من نگاش کردم و اونم انگشت اشارۀ دست چپش رو گذاشت جلو دهنش و گفت: هیــــــــــــــــــــــــــــــس!

اونم خیلی جدی و با اخم...

بعدم دوباره رفت تو بحر خوردکن و اصلا انگار نه انگار که زده احساسات مامانش رو خُرد و خاکیشیر کرده...

حالا من مونده بودم بخندم یا اخم کنم و بگم کارش اشتباه بوده!!!

عجب دوره و زمونه ای شده والا..

من از شما میپرسم: کسی رو سراغ دارین که شخصیتش به دست بچۀ خودش له شده باشه؟

ما جرات نداشتیم پامون رو جلو بزرگترمون دراز کنیم...شکلک های شباهنگShabahang

همین چند روز پیش روز مادر بودا...

چه زود یادشون میره...

چند لحظه بعد اون دستاش رو طبق عادت به هم چسبوند مثل قنوت و رو کرد به هم و هی دستاش رو تکون تکون داد و حرف زد ولی داد میزد....  منم برگشتم گفتم: هیـــــــــــــــــــس!!!

اونم یهو ساکت شد و تعجب کرد....

خوب انتقام گرفتم، نه؟

الهی من فدای این کارای بامزه اش بشم...

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان آوایی
4 اردیبهشت 93 1:02
سلام عزیزم واقعا بعضی مواقع یه حرفهایی این بچه ها میزنن که آدم در حیرت میمونه ولی انتقام گرفتن هم خیلی کارخوبی بود آفرین
مامانی
پاسخ
سلام گلم آره واقعا... من که همینجوری موندم
مامانی آواخانوم
5 اردیبهشت 93 23:42
توجه توجه لطفا به سایت زیر بروید وبه خلیج فارس بودن ایران رای بدهید زود زود. http://www.persianorarabiangulf.com/index.php ابتدا گزینهpersiangulf را انتخاب سپس روی گزینه vote کلیک کنید همت خود را نشان دهید نگذارید این رسوایی را به جان بخریم شما هم کپی کنید وبرای عزیزان دیگه بفرستید
مامانی
پاسخ
حتما......
مامان امیرمحمد
6 اردیبهشت 93 11:19
خوب مامانی به موقع آواز بخونید، حواس گل پسر پرت میشه خیلی جالب بود بدجور انتقام گرفتید
مامانی
پاسخ
ممنون
زانکو
12 اردیبهشت 93 20:02
حال عجیبی دارم.... مانند یک کبریت..... کبریتی که میداند ساخته شده تا سوخته شود..... فدات اجی
مامانی
پاسخ
قربون چشات
زانکو
15 اردیبهشت 93 12:03
آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای! ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو … ساخته ام…!
sheyda
19 اردیبهشت 93 16:50
سلام گلم من براي تولد دوستم يه وبلاگ ساختم تا بهش هديه بدم ميخوام تا 13 خرداد 1376 تا نظر جمع کنم اخه متولد سال 1376 هستش توراخدا بيا 10 تا نظر بده براي تولدش تا اون مقدار نظري که ميخوام به موقع جمع بشه ممنون ميشم به دوستاتم خبر بدي جبران ميکنم http://eshghamasalll.blogfa.com
fafa
21 اردیبهشت 93 20:50
امیر علی تا این لحظه 2 سال و 2 ما ه و 22 روز دارد برام خیلی جالب بود ردیف شدن این 2 ها قربون این پسرک شیطون بشم ماشالله که چقدر آقاس
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جون
مریم
19 خرداد 93 15:56
قربون چشای خوشگلت امیرجون
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله مریم.... فدایی داری