امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

25- فدای حرفات بشم مامانی

1393/5/22 12:00
نویسنده : مامانی
592 بازدید
اشتراک گذاری

موهای امیرعلی بلند شده...

قبلا هروقت بهش میگفتم میای بریم فلانی موهاتُ کوتاه کنه میگفت نه....

اما دیروز ساعت 11:22

غرق برنامۀ حشراتِ...

من:  مامان؟ میای ببرم خاله موهاتُ کوتاه کنه؟

امیرعلی: اوهوم

من:    واقعا؟

امیرعلی:   با قند نه با شکلاتی.....  (به شکلات میگه شکلاتی) 

+ دیشب خونۀ مامانم بودیم و کلی با دخترخاله هاش (هم سن خودم هستن) بازی و بدو بدو کرد...Bunnyearsmiley  همین طور با خالۀ مجردش....

تا تونست بدو بدو کرد....

من که به دلیل شنیدن خبر شکستن پاهای داداشم بدجور غمگین بودم و اصلا حوصله نداشتم...

یه جا خواهرزاده ام اشتباهی کمی شلوارک امیرعلی رو کشید پایین...  شورتش افتاد بیرون...  اونم تازه فقط از پشت...  حالا مای بی بی هم هستا....   یه غوغایی به پا کرد که بیا و ببین...

خودش رو میزد به زمین....  خیلی بهش برخورده بود....

به قول اون یکی خواهرزاده ام قضیه ناموسی شد...

حالا هرکار میکرد مگه میرفت پیشش که شلوارکش رو پاش کنه....

گریه میکرد و قبول نمیکرد...  گفت: مامان   مامان....  یعنی فقط مامان برام درستش کنه...

کلی ما رو خندوند و از اون حال و هوا درآورد....

+ دیروز تحت تاثیر تبلیغ تلویزیون میگفت: مامان....  بالا بالا ما....  (ما: میخواد)

البته وقتی بهش میگم بگو میخوام میگه: میع خوام....شکلک های شباهنگShabahang  ولی وقتی خودش چیزی رو میخواد میگه: ما....

+ این روزا دارم با قولِ دادن شکلات به عنوان جایزه ترغیبش میکنم که بهم بگه جیش داره...  اما فعلا که هیچ پیشرفتی حاصل نشده....

+ کلمات جدید زیادی میگه ولی خب من همه اش رو یادداشت نکردم...  هروقت یادم افتاد مینویسم

+ 2-3 روزه که تقریبا هیچی نمیخوره و حسابی بد غذا شده و من این موقع ها رسما اینجوری اَم...شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه  الانم از صب هیچی نخورده تقریبا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

bahar
22 مرداد 93 15:13
ماشاالله روی ماهشو ببوس
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله
یاسمن (سه شنبه ها)
22 مرداد 93 18:16
قربونش بشه خاله بچمون حسابی رو خودش غیرت داره خواهر منم از بچگی برای خوردن یه لقمه جیگر هممون رو خورد میکرد هنوز که هنوز هم همینطوره
مامانی
پاسخ
فدات آره دیگه ولی من از این کفرم درمیاد که کلا هیچی نمیخوره... ممکنِ هرکسی یه سری چیزا رو دوس نداشته باشه و نخوره ولی پسری من بعضی اوقات کلا هیچی نمیخوره
مامان و بابا
23 مرداد 93 21:36
سلام امير علي جون من حديث هستم به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال ميشم ها................
مامانی
پاسخ
سلام حدیث جان.... میام....
سارا
24 مرداد 93 10:23
سلام آقا امیر علی خوبی عزیزم ماشالله چه حرفای شیرینی زده ایشالله سلامت باشه
مامانی
پاسخ
سلام خاله ممنونم....
مامان امیرمحمد
27 مرداد 93 11:05
چه شیرین زبونی عزیزمخوب مامانی پسرمون غیرتیه،ازدست شما وروجکا
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله