امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

7- بقیۀ عکسا و چسب زخم دوم :(

1392/6/30 19:48
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

+ سلام...

اینم عکسایی که قول داده بودم:

 

+ امروز متاسفانه قضیه دیروز دوباره تکرار شد و من وقتی اومدم دم در دیدم داره انگشت خونیش رو نشونم میده و میگه:   پا...  پا...شکلک های شباهنگShabahang

فک کردم زخمش باز شده اما خوب که دقت کردم این دفعه کف پای چپش زخم شده بود...:

تو این عکس خوابه...  آخه نمیزاره ازش عکس بگیرم...

الانم تا صدای شعر اذان رو شنیده بدو اومد جلو تلویزیون و زل زده بهش و نیشش تا بناگوش بازه...شکلکـــْـ هایِ هلــن

قبلشم که داشت سفیدبرفی رو نگاه میکرد...  وقتایی که نامادری سفیدبرفی قاه قاه خنده های شیطانی میکنه با دستاش گوشاش رو محکم میگیره و با یه حالتی نگاش میکنه انگار که میترسه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان میعاد
31 شهریور 92 14:29
ای جونم چقدر ناز خوابیده این پسمل خوشمل
چرا زخم شده آخ دلم یهو ریخت چقدر پاهاش لطیفه


ممنونم آله جون
دَلد میکنه
خانمی(زیبا یارم تقدیم به تو)
31 شهریور 92 15:39
سلام خاله.ایشالله که هیچوقت زخمی نشی عزیزم.
bahar
31 شهریور 92 15:53
آخی نازی مامان نفسش بیشتر مواظب امیرعلی جون باش خوابای خوش ببینی