امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

♥♥♥ امیرعلیِ مامان ♥♥♥

23- بع بعی و دوش و کتک :(

1393/3/21 14:06
نویسنده : مامانی
858 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 13:10

خونۀ مامان بزرگیم و پای سفره نشستیم....

مامان بزرگ، خاله "ز" ، دخترخاله "ن" ، مامان و امیرعلی....

ناهار دیزی داریم.....  امیرعلی یکی از سیب زمینی ها رو که پوستش کامل درنیومده ورمیداره و میذاره دهنش که بخوره....

خاله : مگه بع بعی هستی؟

امیرعلی : بَــــــــــــــــــــــــــــــــــع!!!

و همه:        شکلک های شباهنگShabahang    شکلک های شباهنگShabahang       و خودش: 

قبلش بردمش که بشورمش...  نمیدونم چرا دیروز و امروز قلقلکی شده و وقتی میشورمش هی وول میخوره و غش غش میخنده!!!

به دوش اشاره میکنه و میگه: این چیه؟

من : دوش

امیرعلی (متفکر) : دوووووووووووووووووووت؟؟؟؟

لغات امروزش تا الان :

قِیتی: قیچی

دوت: دوش 

تا یادم نرفته اینم بگم که امروز رفت تو حیاط و در رو از پشت بست و چون به هیچ کدوم از حرفا و درخواست ها و تهدیدا و .... گوش نکرد وقتی درو باز کرد کتک خورد!!!

آخه حیاط طبقۀ دومه و اگه بره طرف تراسا خطرناکه ولی  دلیل کتک این بود که وقتی من داشتم حرص میخوردم و صداش میکردم و از نگرانی میمردم اون فقط: whistling

ولی اول کمی گریه کرد و بعد از فقط یه دقیقه هیچی...176019_drtboeiwydmrw9jt.gif

ولی وقتی رفت تو اتاق و ماشینش رو گرفت و من ماشین رو ازش گرفتم گریه کرد و رفت دست "ن" رو گرفت و میکشید که اون بیاد و ماشینش رو بهش بده!!!

 

21 خرداد 14:30

همۀ پای تلویزیون دراز کشیدیم و امیرعلی بغل منه و هی وول میخوره...

"ن" میره پتو میاره...  امیرعلی بهش گیر میده که اونم بره زیرِ پتو.

ن : پتو میخوای؟  امیرعلی: پتو مای...  پتو مای...

 

15:30

مامان بزرگ و خاله خوابن و "ن" هم دراز کشیده بخوابه...  منم سعی میکنم امیرعلی رو بخوابونم که مزاحم اونا نشه...  هرچی میخوام بغلش کنم هی میخواد در بره و وول میخوره...  تا جایی که تو بغلم برعکس میشه و به شکم تو بغلم دراز میکشه... منم شروع میکنم به ماساژ دادن پشتش...  چند ثانیه همون جور میمونه.....  معلومه خوشش اومده...  یهو دستش رو میاره پشت و به کمرش اشاره میکنه و میگه: اینجا...

من و "ن" غش میکنیم از خنده.....

 

19:40

من دارم پوشکش میکنم: آفریـــــــــــــــــــــــــــــن.....  اون: آپلیــــــــــــــــــــــن....شکلک های شباهنگShabahang

 

20:40

تو آشپزخونه ایم...  من: در یخچال رو باز نکن مامانی....  امیرعلی: باژ؟؟؟

 

پسندها (1)

نظرات (12)

خانوم (آیلین)
21 خرداد 93 14:28
برا چی می زنیش گل پسرو واقعا که دیگه نزنیش الهی خاله قربونش
مامانی
پاسخ
آخه نمیدونی چطوری منو ترسوند... البته بعدش خودم خیلی ناراحت شدم ولی برا خودش خطرناک بود
bahar
21 خرداد 93 18:54
الهی ماشاالله به این پسر شیرین زبون و شیطون آخی چرا زدیش
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله مجبور شدم.... آخه چندوقته حرفام و عصبانیتم رو جدی نمیگیره...
سارا
21 خرداد 93 21:32
سلام امیر علی خاله فدات بشه خدا حفظت کنه کمتر اذیت مامان رو بکن
مامانی
پاسخ
سلام خاله ممنون..... باشه
مــ ـــادر بـــآنــ ـــو کــ♥ـــوچــولو
22 خرداد 93 22:29
ای قربونش بره خاله.... قربون دوت گفتنش...
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
fafa
23 خرداد 93 23:46
عزیززززززززززززمشرمنده روی ماهت هستم واقعا- الهی بمیرم چه سخت و چه بد ایشالا به زودی 4 نفره میشین و این خاطره بد از ذهنتون میره خودت رو از لحاظ روحی حسابی قوی کن من و پوریا هم دعا میکنیم که امیر علی به زودی خدا براش یه آبجی کوچولو یا داداش کوچولو پست کنه ببوس این شیرین زبون رو از طرف من
مامانی
پاسخ
دشمنت شرمنده... ممنونم... شما پوریا جان رو ببوس
یاسمن (سه شنبه ها
24 خرداد 93 6:18
برا چی میزنی بچه رو
مامانی
پاسخ
مامان امیرمحمد
26 خرداد 93 10:11
نمی دونم نظر من ثبت شد یا نه عزیزم خصوصی
مامانی
پاسخ
آره. ممنون. من نت ندارم
سارا
28 خرداد 93 22:00
سلام امیرعلی عزیزم خوبی ایشالله همیشه شاد وسلامت باشی ومادر وپدرت رو خوشحال کنی
مسعود
1 تیر 93 11:12
سلام دوست من . من شما رو دو ماه لینک کردم ردیف 543 ولی هنوز شما منو لینک نکردی چنانچه تمایلی نداری خبرم کن
مامان امیرمحمد
16 تیر 93 10:02
سلام عزیزم،خوبید،مطالب وبلاگت در بلاگفا رو خواندم امیدوارم هرچه زودتر مشکل حل بشه،باز هم در بلاگفا میام پیشت،هرچند در نی نی وبلاگ بیشتر می تونم بیام،امیرعلی گلم رو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنونم لطف داری امیدوارم... دلشاد باشی
jojo
20 تیر 93 18:14
همیشه سلامت باشه امیر جون
مامانی
پاسخ
ممنونم شما و خونواده هم همین طور
sanaz
2 مرداد 93 1:39
الهي خاله ناز پسملشوبخوله واااااااااااااااااااااي پسملم چقد ناز داله گفته باشم اميرعلي بايد داماد من بشه ها
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله.... هرکاری میکنم وبت باز نمیشه